PDA

View Full Version : Anyone seen this place?



Bobajames
09-08-2002, 12:59 PM
It's HILLARIOUS!!!! i think so anyways
http://www.starwarsspoofs.com :crazed: :crazed: :crazed: :crazed: :crazed: :crazed: :crazed: :crazed: :crazed: :crazed: :crazed: :crazed: :crazed: :crazed: :crazed: :crazed: :crazed: :crazed: :crazed: :crazed: :crazed: :crazed:

Darth Sidious
09-08-2002, 01:15 PM
LMAO!!!!!!!That is the funniest thing I have ever seen, and I've only seen the Bespin one. I love how it just hits him in the head! Thats great! :D

DeadEye
09-08-2002, 01:22 PM
This is a great site. I told Hango Fett about it a while ago.

Bobajames
09-08-2002, 01:27 PM
I'm not too sure how i found it late late last night when i was very tired. It was through some post i found last night
btw: my favorite is the Dagobah one. Wonderful!!

hango fett
09-08-2002, 01:49 PM
yeah, you did deadeye..but your link didn't work...this link does and it's hilarious!!! the bespin and nabbo one are the best!!! LOL!
:D
h

DeadEye
09-08-2002, 01:50 PM
Dagobah was their first one.
My favorites are Geonosis, Naboo and Kamino. "Someone's touching my butt! Hands off!" *slap*

hango fett
09-08-2002, 01:58 PM
i like courscant too...i just saw it! it goes in this order..
1:dagobah
2:naboo
3:geonosis
4:death star
5:kamino
6:hoth
7:tatooine
i can't wait for the endor one!
h

DeadEye
09-08-2002, 01:58 PM
Death Star, Hoth, and Tatooine were cute but not really all that hilarious IMHO.

hango fett
09-08-2002, 02:02 PM
i'm still laughing from the naboo one! dumb***!
h

DeadEye
09-08-2002, 02:10 PM
I loved the naboo one! I also wondered how Maul would know what hitting the door switch would do!

hango fett
09-08-2002, 02:21 PM
maybe........................................he had been there before since he was on naboo for a little bit......he might have had it all planned out!
h

DeadEye
09-08-2002, 02:34 PM
I mean, you'd think so. He was there for at least a few hours before the big battle.

hango fett
09-08-2002, 02:37 PM
yeah...but he still is a dumb***!
h

DeadEye
09-08-2002, 02:39 PM
No crap!
I mean, he just stood there and let Obi-Wan sever him...he should have just poked his saber into Obi's head when he hung from the pit!

Darth Sidious
09-08-2002, 03:32 PM
Well, here are my ratings-

1. Bespin
2. Naboo
3. Death Star
4. Dagobah
5. Kamino
6. Geonosis
7. Tatooine
8. Hoth
9. Coruscant

hango fett
09-08-2002, 03:42 PM
good ratings, darth s. bespin is petty funny!
h

The True Maul
09-08-2002, 03:46 PM
My ratings are the same as Darth Sidious, all of them where great!!!!:)

Pendo
09-08-2002, 04:11 PM
There was a thread about this site somewhere a while back, I'll try and dig up the link. I think it is a really funny site, I can't wait for some new ones :D.

PENDO!

edit: here (http://www.sirstevesguide.com/forums/showthread.php?s=&threadid=13226&)'s the link :).

mini-rock
09-09-2002, 03:46 AM
Great find. I can't wait to show my wife.

thespar
09-09-2002, 01:10 PM
they where all cute

Dar' Argol
09-09-2002, 06:48 PM
hango fett - yeah, you did deadeye..but your link didn't work...this link does and it's hilarious!!! the bespin and nabbo one are the best!!! LOL!
:D
h

DeadEye - Dagobah was their first one.
My favorites are Geonosis, Naboo and Kamino. "Someone's touching my butt! Hands off!" *slap*

hango fett - i like courscant too...i just saw it! it goes in this order..
1:dagobah
2:naboo
3:geonosis
4:death star
5:kamino
6:hoth
7:tatooine
i can't wait for the endor one!
h

DeadEye - Death Star, Hoth, and Tatooine were cute but not really all that hilarious IMHO.

hango fett - i'm still laughing from the naboo one! dumb***!
h

DeadEye - I loved the naboo one! I also wondered how Maul would know what hitting the door switch would do!

hango fett - maybe........................................he had been there before since he was on naboo for a little bit......he might have had it all planned out!
h

DeadEye - I mean, you'd think so. He was there for at least a few hours before the big battle.

hango fett - yeah...but he still is a dumb***!
h

DeadEye - No crap!
I mean, he just stood there and let Obi-Wan sever him...he should have just poked his saber into Obi's head when he hung from the pit!

*sigh* This is the second time I have now seen this type of conversation. DeadEye, hango fett, this is not a chat room. I should delete these past 10 posts really, but I am not. However, if I see this type of thing again, I will. If you want to talk like this, use the PM or get on AIM, Yahoo Messanger, MSN Messanger, or some other type of IM tool. Do not spam the boards with this type of chatter. In the eyes of some, those past 10 posts could be seen as "Padding". They have no REAL rellavance to the thread, they are just a quick Chat between the 2 of you. :rolleyes:

hango fett
09-09-2002, 07:06 PM
fine. i'll just stop talking all together!
h

jobi
09-09-2002, 09:08 PM
Originally posted by hango fett
fine. i'll just stop talking all together!
h


Maybe that would be for the best.

*woohoo pulls out the champagne and party hats*

Lowly Bantha Cleaner
09-09-2002, 11:02 PM
That site you linked to is very cute.

Not really funny, just a little cute and harmless. I showed my brother and he wanted to know why I interrupted his Playstation game for that. Love the animation though.

scruffziller
09-10-2002, 11:39 AM
My favorite one is Yoda vs Dooku. What I like is that they are not predicatable.

187-Maul
09-10-2002, 01:38 PM
i knew th esite already, too but didn't now the naboo one yet
still a cool site, not that hilarious but still funny